آخرین وضعیت رودبار پس از سیلاب-راهبرد معاصر

آخرین وضعیت رودبار پس از سیلاب

به گفته فرماندار رودبار، مشکل برق حل شده و مشکلات مربوط به گاز و آب شهری و همچنین برداشت گل و لای مسیر کوشک به سمت میدان شهرداری تا پایان امروز برطرف می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 17
کد خبر: ۲۵۴۷۳۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ طهمورث عموپور فرماندار رودبار عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت رودبار بعد از وقوع سیل و مسدودی چند مسیر اظهار کرد: شب گذشته شاهد بارش شدید باران در مناطق کوهستانی رودبار بودیم که باعث شد سیلابی همراه با گل و لای وارد محله رودبار تا سمت شهرداری شود که نیرو‌های امدادی سریعا وارد عمل شدند.


وی با بیان اینکه از اوایل صبح امروز شهرداری‌های منجیل، رودبار و لوشان و رستم آباد ماشین آلات سنگین خود را در اختیار مدیریت بحران رودبار قرار دادند، افزود: به دلیل وقوع سیلاب و ایجاد گل و لای، خساراتی نیز به زیرساخت‌های برق، گاز و آب شهری وارد شد که مشکلات مربوط به برق حل شد و مشکلات مربوط به گاز و آب شهری تا اواخر روز جاری برطرف خواهد شد.

فرماندار رودبار با اشاره به وقوع سیلاب در منطقه علی آباد منجیل به سمت گلیوان شهرستان طارم که باعث مسدودی مسیر گیلان به زنجان شد، افزود: راهداری نیز از ساعات اولیه صبح امروز وارد عمل شد و مسیر علی آباد به سمت گیلوان را تا بل از ساعت ۹ صبح امروز بازگشایی کرد و تردد در این مسیر در جریان است.

عموپور با اشاره به وجود گل و لای در مسیر کوشک به سمت میدان شهرداری بیان کرد: تا بعد از ظهر امروز قسمت اعظمی از گل و لای این مسیر با استفاده از ماشین آلاب سنگین در حال برداشت است و چند دستگاه ماشین سنگین دیگر نیز از مرکز استان جهت کمک به گل و لای منطقه مذکور اضافه می‌شوند و تا عصر امروز این مسیر نیز به صورت کامل بازگشایی می‌شود. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده